Jak to funguje

Registrace

Nákupem na Nákupním portálu „Tvoje nákupy.cz“ vzniká dohoda mezi Vámi – zákazníkem (objednatelem), a námi – společností eCENTRE, a.s. (dodavatelem), že Vám na dodací adresu bude dodáno zboží, které jste si objednali. Abychom vždy byli tam, kde nás zákazník chce, musíme jej mít pečlivě identifikovaného. K této potřebě se váže většina údajů, které potřebujeme pro registraci zákazníka.

 

Při registraci vyplníte předepsaný formulář včetně přihlašovacího hesla a zakliknete souhlas s obchodními podmínkami. Pokud budete chtít cokoliv ve Vaší registraci změnit, napište nám na info@tvojenakupy.cz. Obratem Vám údaje změníme.

 

Po odeslání registračních údajů Vám přijde mail potvrzující přijetí údajů k registraci a můžete začít s nakupováním.

 

Vstoupit do Nákupního portálu můžete i bez registrace. Bez registrace však není umožněno vytvářet objednávky.

 

 

Přihlašování (pro registrované)

Do Nákupního portálu se přihlásíte zadáním svého přihlašovacího jména a hesla. V případě, že jste heslo zapomněli, využijte funkce „Zapomněli jste heslo?“. Pokud si nebudete vědět rady, obraťte se na administrátory Nákupního portálu. Kontakt naleznete ve spodní části webové stránky. Po přihlášení se již můžete pustit do výběru položek Vaší objednávky.

 

 

Objednávání

Proces generování objednávky je založen na několika krocích:

Výběr položek a jejich vložení do košíku

Položky vyberete buďto postupným otevíráním katalogu – skupin a podskupin položek (levá část) anebo pomocí vyhledávače (nahoře uprostřed) – zadáním názvu položku nebo jeho části a kliknutím na lupu či zmáčknutím klávesy Enter.

U položek definujte požadované množství a vložte je do košíku. Nakonec obsah košíku zkontrolujte, případně změňte množství a přejděte do dalšího kroku.

 

Výběr termínu dodání a způsobu platby

V tomto kroku vyberete z kalendáře termín dodání. Aktivně se zde zobrazují pouze dny dostupné k doručení Vaší objednávky.

Poté vyberte způsob platby a pokračujte dál.

 

Odeslání objednávky

Předposledním krokem je „Rekapitulace“. V tomto kroku zkontrolujte objednávku, pokud chcete něco upravit, použijte tlačítko „Zpět“.

Pro dokončení objednávky je zapotřebí potvrdit Váš souhlas s obchodními podmínkami zaškrtnutím políčka vlevo dole (zároveň je možné si VOP zobrazit). Poté již můžete finálně kliknout na „Dokončit objednávku“.

Po odeslání objednávky obdržíte automatický mail potvrzující její odeslání.

 

Oblíbené produkty

Z funkcí nákupního portálu bychom Vás rádi upozornili na „Oblíbené produkty“. Můžete si zde vytvořit svůj vlastní katalog položek, které nakupujete opakovaně. Proces vygenerování objednávky tím velmi zrychlíte, protože nebudete muset jednotlivé položky po jedné vyhledávat a vkládat do košíku.

Obsah skupiny oblíbených produktů, přičemž takových skupin si můžete vytvořit více, jedním kliknutím importujete do košíku a poté jen upravujete množství, některé položky vymažete, jiné přidáte a objednávku pak odešlete standardním způsobem.

 

Kde najdu funkci Oblíbené položky?

Kliknutím na Vaše uživatelské jméno (zcela nahoře) se otevře podokno s dalšími funkcemi nákupního portálu. Jednou z nich jsou „Oblíbené položky“.

 

Vytvoření skupiny oblíbených položek

Nejdříve vyhledejte položku, kterou chcete do Oblíbených vložit. V detailu položky (do detailu se dostanete kliknutím na název položky) pak klikněte na „K OBLÍBENÝM“, což najdete pod modrým tlačítkem „DO KOŠÍKU“.

Ve zobrazeném podokně vyberte z roletky již nějakou Vaši existující skupinu nebo si vytvořte novou (napište její název) a poté klikněte na „Uložit“.

Analogicky pak postupujte při vkládání dalších položek do Vašich oblíbených skupin.

 

Objednávání oblíbených produktů

Jakmile se přihlásíte do portálu, můžete se rovnou přepnout do Oblíbených položek. Dále kliknete na název některé Vaší skupiny a poté označíte všechny nebo jen některé položky, které chcete objednat a přesunete je do košíku. Následně postupujete ve standardním objednávkovém procesu (doplnění či výmaz položek z košíku, úprava jejich množství, výběr data dodání zboží, odeslání objednávky).

 

Doručování

Jakmile obdržíme Vaši objednávku, zobrazíme si ji a začneme zpracovávat. Objednávka změní v systému svůj stav na „Zobrazena dodavatelem“. Stavy objednávek můžete průběžně sledovat v přehledu objednávek. Zároveň o změně stavu objednávky budete informováni mailem.

 

Vychystávání a doručení zboží je zajišťováno naším smluvním partnerem.

 

V okamžiku, kdy je Vaše objednávka fyzicky připravována k expedici, podruhé změníme stav objednávky na „Převzata k řešení“. O této změně budete opět informováni mailem.

 

V případě, že bychom pro Vás některé zboží neměli v požadovaném množství k dispozici, budeme Vás kontaktovat telefonicky a domluvíme se na dalším postupu.

 

Pro každou oblast závozu je definováno určité časové rozpětí. V den předcházející doručení zboží Vám bude zaslán mail / SMS s upřesněním času doručení na dodací adresu. Pokud jste zvolili způsob úhrady „Platba kartou (na místě)“, provedete platbu prostřednictvím terminálu u řidiče.

Nakonec řidiči potvrdíte převzetí zboží podepsáním Objednávky/Dodacího listu a zboží si odvezete.

 

Po předání zboží řidičem a potvrzení dodacího listu, resp. jeho úpravě Vám bude na mail zaslán daňový doklad – faktura.

Reklamace

V případě, že při převzetí zboží od řidiče zjistíte nějakou neshodu (poškození zboží, nesoulad zboží s objednávkou apod.), sdělte Vaše zjištění bezodkladně na místě řidiči. Pokud bude zboží poškozeno, řidič vyhotoví fotodokumentaci. Neshodu či poškození zboží zaznamená řidič do dodacího listu, což potvrdíte podpisem. Podle toho, o jakou neshodu se bude jednat, provedeme následná nápravná opatření:

dohoda o opakovaném dodání zboží v požadovaném množství a nepoškozeném stavu nebo vrácení peněz za nedodané či poškozené zboží v případě, že jste provedli platbu zboží předem.

 

Pro tyto a obdobné případy platí ustanovení Obchodních podmínek, které naleznete na odkaze umístěném ve spodní části nákupního portálu. Součástí Obchodních podmínek je příloha se vzorovým formulářem odstoupení od kupní smlouvy.

 

Obchodní podmínky

Znění obchodních podmínek naleznete na odkaze umístěném ve spodní části našeho nákupního portálu. Aby obchodní podmínky splňovaly veškeré potřebné náležitosti dle aktuálně platné legislativy, využili jsme pro náš e-shop veřejně přístupný vzor obchodních podmínek pro e-shopy aktualizovaný pro rok 2020, který vznikl ve spolupráci s Asociací pro elektronickou komerci (APEK) a advokátní kanceláří Mašek, Kočí, Aujezdský. Tento vzor jsme poupravili dle specifických podmínek odpovídajících sortimentu, formě a logistice našeho prodeje.