Otázky a odpovědi

Proč máte stránky Tvojenakupy.cz a np.licit.cz?

Využíváme tuto kombinaci dvou webu, protože to přináší více pozitiv než negativ. V prvé řadě to bylo nejrychlejší řešení pro přípravu projektu. V druhé řadě jde také o budoucí vývoj. Neustále totiž sbíráme a programujeme vše dobré a prospěšné.


Jak bude řešeno vyrovnání peněz při nákupu zboží „na váhu“?

Je jasné, že zvážit na chlup přesně 2 kg banánů je spíše náhodou než skutečností. Než se banány umoudří a budou všechny dorůstat přesně do váhy 150 g/ks, uděláme to vždy tak, že Vám dáme raději banán navíc, než abyste dostali méně. Tento postup samozřejmě zachováme u všeho zboží na váhu.


Zaplatím, ale zboží mi nebude dodáno. Vrácení peněz?

Jelikož v Tvoje nákupech počítáme s dostatečně dlouhou dobou pro zpracování Vašich objednávek, zobrazení nedostupného zboží na Nákupním portále by mělo být skutečně minimální. Pokud by již tato situace nastala, například z důvodu, že se bude jednat o položku, která se dlouho neobjednala a dodavatel nám neřekl, že ji již nemá, vrátíme Vám uhrazenou částku na Váš účet.


Můžu u Vás jako dodavatel nabízet své zboží?

Výběr dodavatelů probíhá v elektronických aukcích, do nichž Vás rádi přizveme. Podmínky Vám rádi upřesníme.


Potřebuji objednávku stornovat. Jak?
Zavolejte kolegovi Honzovi +420 734 442 687 nebo napište na info@tvojenakupy.cz. Potřebná telefonní čísla najdete také v dolní části samotného Nákupního portálu i zde na webu.